пʼятниця, 6 листопада 2015 р.

Алгоритм проведення

До уваги координаторів (вчителів, які проводять конкурс у закладі)!
Нагадуємо, що конкурс "Бобер" у 2015 році проводиться 8-9-10 листопада. Ви самостійно обираєте день, час та форму проведення (вдома чи в школі).
Для проведення конкурсу Ви повинні отримати до 8 листопада два пакети завдань у архівних файлах Beaver2015_6_11(для учнів 6-11 класів) та Beaver2015_2_5  (для учнів 2-5 класів).
Далі шкільні координатори встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям для встановлення на домашніх комп’ютерах (якщо вони будуть брати участь в конкурсі  вдома). При великій кількості учасників, які працюють на шкільних комп’ютерах, допускається  проведення конкурсу у кілька змін. 
Для відкриття умов завдань потрібні паролі доступу. Пароль буде відомим 8 листопада 2015 року о 9.00 на блозі Паролі для обох пакетів різні.
Одразу після завершення конкурсу учні зобов’язані здати файли-відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data,  у поточній папці і на робочому столі. Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не зчитається.
 Шкільні координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном чи з рук в руки).
Файли-відповіді всіх учасників конкурсу  збираються у папку, назва якої – код школи (буде відомим 8 листопада 2015 року на блозі у вкладці "Учасники-2015"). Папка з результататами стискається і надсилається на адресу bober.vn@ukr.net до 13 листопада
Важливо: у цій ж папці має бути список всіх учасників конкурсу від школи (завантажити список). У полі "Клас" вказується лишецифрою (тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Вінницькі міські школи у рядку район дублюють ще раз "місто Вінниця".  Копія цієї папки зберігається в школі. 

Немає коментарів:

Дописати коментар