До уваги координаторів (вчителів, які проводять конкурс у закладі)!
Нагадуємо, що конкурс "Бобер" у 2015 році проводиться 8-9-10 листопада. Ви самостійно обираєте день, час та форму проведення (вдома чи в школі).
Для проведення конкурсу Ви повинні
отримати до 8 листопада два пакети
завдань у архівних файлах Beaver2015_6_11(для
учнів 6-11 класів) та Beaver2015_2_5
(для учнів 2-5 класів).
Далі шкільні координатори
встановлюють їх на шкільних комп’ютерах або роздають дітям
для встановлення на домашніх комп’ютерах
(якщо вони будуть брати участь в конкурсі вдома). При великій кількості учасників, які працюють на шкільних комп’ютерах, допускається проведення конкурсу у кілька змін.
Для відкриття умов завдань потрібні
паролі доступу. Пароль буде відомим 8 листопада 2015 року о 9.00 на блозі . Паролі для обох пакетів різні.
Одразу після
завершення конкурсу учні зобов’язані здати файли-відповіді (result*.bbr) шкільному координатору. Цей файл-відповідь записується автоматично зразу
після виходу учнем з програми у трьох місцях (для надійності): у папці data, у поточній папці і на робочому столі.
Відповіді у файлі закодовані. Їх теж змінювати не можна, інакше файл не
зчитається.
Шкільні
координатори збирають файли-відповіді всіх учасників. Якщо учні пишуть вдома, вчитель повинен
визначити час і спосіб отримання паролів учнями (електронною поштою, телефоном
чи з рук в руки).
Файли-відповіді всіх учасників конкурсу збираються у папку, назва якої – код школи (буде відомим 8 листопада 2015 року на блозі у вкладці "Учасники-2015"). Папка з результататами стискається і надсилається на адресу bober.vn@ukr.net до 13 листопада.
Важливо: у цій ж папці має бути список всіх учасників конкурсу
від школи (завантажити список). У полі "Клас" вказується лишецифрою
(тобто букви А,Б,В… - не потрібні). Вінницькі міські школи у рядку район дублюють ще раз "місто Вінниця". Копія цієї
папки зберігається в школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар